czwartek, 3 maja 2018

kartka okolicznosciowa na wyzwanie Rapakivi

drodzy

chodził za mną od jakiegoś czasu temat wiosny,ptaków, kwitnących jabłoni...aż "wpadłam" na wyzwanie Rapakivi i doszłam do wniosku, że najwyższy czas wziąć się do roboty. Moodboard bardzo pomógł, bo:


te wszystkie kwiaty, tajemnicze ścieżki, drzwi do zaczarowanych domków, to ewidentnie "moje" klimaty...no i uwielbiam łączenie drewna z roślinami...ech, cudny ten moodboard!...tak bardzo mi się spodobał, że pokusiłam się nawet o własnoręczne zrobienie foamirowych kwiatków....


całość nakleiłam na bazę DL


przy użyciu kostek dystansowych:


a oto moja praca:











mam nadzieję, ze spodobała Wam się moja kartka! zgłaszam ją na wyzwanie:



hurra! ta praca wygrała:

https://scrapakivi.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-z-gosciem-68-wyniki.html



3 komentarze:

  1. cudowne te kwiatuszki wyczarowałaś! dziekuję za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ohhh pastelowe szaleństwo <3 kwiatki śliczne! i kompozycja również :) Dziękuję za wspólną zabawę z Rapakivi. Pozdrawiam, Scrapelka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kartka, pełna kwiatów, ptaków i nawet miejsce na domek się znalazło! dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń