czwartek, 13 lipca 2017

EXPLODING BOX-WYZWANIE SZUFLADY-MORSKIE OPOWIEŚCI

EXPLODING BOX-WYZWANIE SZUFLADY-MORSKIE OPOWIEŚCI

Wyzwanie gościnnej projektantki Szuflady idealnie trafiło w moje ostatnie upodobania-czyli wszystko co wiąże się ze stempelkiem Gorjusski o kształcie Małej Syrenki. Na to wyzwanie:


zgłaszam mojego exploding boxa:




Tym razem exploding box przygotowany został z myślą o- o mnie samej. Postanowiłam po prostu zrobić sobie prezent.



jako osoba obdarowana przyznaję-jestem bardzo zadowolona:-)


i bardzo dziękuję ofiarodawczyni;)

a teraz trochę bardziej serio:

Zależało mi na tym, aby piękno głębi oceanu, jego kolor, przejrzystość i zaskakującą zawartość zamknąć w pudełku, które z zewnątrz nie jest aż tak oczywiste-bo przecież spacerując po plaży i oglądając tylko fragmenty skarbów wyrzucone przez morze na brzeg, nie mamy tak do końca pojęcia, co kryje się pod wodą...

Mam wrażenie, że trochę mi się to udało.



Użyłam ramek Scrapińca i skrapków Eko-deco, oraz sznurków i jutowej wstążki. Posłużyłam się też oryginalnymi muszlami i żywotkiem oraz cekinami ze sklepu Ortikk. Baza to piękny papier Kaisercraft oraz główna ozdoba-stempelek Gorjusski w kształcie Małej Syrenki, pomalowany kredkami akwarelowymi (roztartymi wodą) i pokrytymi preparatem Glossy.

całość zgłaszam na wyzwanie:

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2017/07/lipcowe-wyzwanie-goscinnej-projektantki.html




1 komentarz:

  1. Śliczna praca. Dziękujemy za udział w Wyzwaniu Gościnnej Projektantki :-)

    OdpowiedzUsuń