poniedziałek, 15 maja 2017

ULUBIONY PAPIER-WYZWANIE BLOOMCRAFT

ULUBIONY PAPIER
WYZWANIE BLOOMCRAFT

Ula Jaworska z Bloomcraft zaintrygowała mnie tematem: "Mój ulubiony papier"
Niestety i stety-pałam miłością wielką do zagranicznej marki-Graphic45. Ciekawa jestem czy często pracujecie na tych papierach? Ja je kocham, bo są w pracy:

1. doskonale dopasowane kolorystycznie-różne kolekcje można bezpiecznie łączyć ze sobą
2. bogate we wzory i kolory-co sprawia, że właściwie one same wystarczają do stworzenia pracy
3. kipiące od szczegółów-a że kontury są wyraźne z łatwością da się je wycinać
4. idealne do prac 3D
5. wielotematyczne i - zawsze znajdę w nich coś "pod temat"
6. zaskakujące- niektóre kolekcje wywołują we mnie okrzyk: "o raju, jak na to wpadli!"
7. dwustronne-co ma też tę wadę, że drugiej strony żal ciąć
8. kompletne-bo wyposażone w sztywne tagi i dodatkowe naklejki czy kopertki oraz bazowe papiery


Pewnie tak bym mogła wymieniać jeszcze chwilę...nie bez znaczenia dla mnie jest też to, że są elastyczne i giętkie, a przy tym wytrzymałe, miłe w dotyku-i pachnące!!!

Pierwsze "grafiki" pokazał mi Mariusz Gierszewski i okazało się, że nawet ktoś, kto dopiero zaczyna przygodę ze scrapbookingiem może na nich pracować-a mało tego ma ułatwione zadanie, bo papiery podpowiadają wzory i-prowadzą niewprawną rękę;-)

Jedna z pierwszych prac to kartka na urodziny mojego synka, które wypadają w Helloween:



potem zakochałam się w " Ladies Diary" i - przepadłam...
Z tej kolekcji powstało kilka kartek i albumów:




Tutaj umieszczam przykładowe dwa zdjęcia.

Uwielbiam też kolekcję "Nature":



Z kolei "Portret damy" posłużył mi jako baza do albumu na 50-te urodziny mojej przyjaciółki Małgosi:



Ale jak widać część elementów pochodzi z kolekcji "The Ladies diary"...

A ostatnio, na urodziny pewnej młodej damy, stworzyłam taką oto pracę gdzie znów sięgnełam po papier z kolekcji "The portait of a Lady" i - oczywiście- "The Ladies Diary"...


Cokolwiek by nie powiedzieć "The Ladies Diary" zwycięża u mnie za:

kobiecą tematykę,
subtelne, idealnie łączące się z tekturkami wzory,
relaks, jaki odczuwam patrząc na ciepłe, pastelowe barwy i wycinając piękne, delikatne wzory.


Mój post zgłaszam na wyzwanie "Bloomcraft":


http://bloomcraft.pl/2017/05/01/wyzwanie-8-ulubiony-papier/

2 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft. Jakoś udało mi się dotrzeć do tego posta... ;)
    Papiery klimatyczne, znam tylko z nazwy, bo ja to patriotka jestem.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rozumiem-polskie też mam ulubione, chociażby szary z "Bloomcraft" (znasz? :-) ) natomiast te grafiki są idealne na początek-i chyba dlatego je polubiłam;-)

    OdpowiedzUsuń