sobota, 1 kwietnia 2017

wersja robocza dla eko deco

INSPIRACJA NA 28-go marca 2017

Tytuł pracy: z myślą o dziewczynach

Wielkimi krokami zbliżają się święta wielkanocne. Dlatego też postanowiłam uhonorować wszystkie panie domu, gospodynie, rodzicielki i karmicielki, dzięki którym nasze lodówki nie świecą pustkami a nasze brzuszki są pełne...okna pomyte, firanki rozwieszone i powoli zaczyna się czuć święta:-)

Kartka powstała dla młodej damy, pomocnicy mamy, cioci, czy babci, którą pokazuję pod postacią sympatycznej okularnicy: to jest gorjuskowej Zosi:-) Jako wielbicielka stempelków Santorio nie mogłam odmówić sobie przyjemności i odbiłam a następnie pomalowałam kredkami akwarelowymi i farbami akrylowymi tą sympatyczną młodą damę:-) wdzięku dodają jej scrapkowe okulary ze sklejki, którym dodałam koloru przy pomocy akwareli i oczywiście kwiat we włosach! Całość pracy jest wykonana na papierze Stamperii oraz postarzona przy pomocy rozdarć i tuszu Distress.

Sympatyczne okularki, świetne do mediowania, jak i całą masę przydatnych skrapek znajdziecie w sklepie "Eko-deco", poniżej link:https://eko-deco.com

Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
https://kartkiz1312.blogspot.com






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz