środa, 23 listopada 2016

po ostatnich warsztatach przypomniało mi się, jak fajnie jest "kręcić" kwiatki z foamiru. Sztuki tej uczyły mnie dwie mistrzynie: Aga Cebula oraz Lina Shvets. Dziś samodzielnie wykonałam moje zimowe poisencje z zimnego foamiru-przy okazji nieco osmalając stół-nie tylko wycięłam ale i wygniotłam, pobieliłam, poprószyłam śniegiem i- przykleiłam na kartkę:-) oczywiście-świąteczną;-)
Ramka Scrapiniec , wstążki-zwykła pasmanteria. a co do szyszeczek, to pomysł "zapożyczony" od Agi;-)

poniżej efekt:









zgłąszam na wyzwanie:

http://foamiranpolska.blogspot.ie/2016/11/wyzwanie-2-mikoajkowe-niespodzianki.html

1 komentarz:

  1. Piekna kompozycja. Urzeka kolorystyka..... taka spokojna i wysmakowana.
    W imieniu DT Foamiran Polska dziękujemy za wzięcie udziału w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń