piątek, 11 listopada 2016

a ponieważ w telewizji mecz-to ja mam czas, żeby usiąść i coś zdziałać. dostałam nową kolekcję papierów Kaiser Craft i nie zawahałam się jej użyć....w wyzwaniu z aniołem, oczywiście bożonarodzeniowym.
kolory nieoczywiste jak na Boże Narodzenie-ale takie właśnie ostatnio mnie kręcą...
co Wy na to?








użyłam papieru Kaiser Craft, dodatkowo "podkręconego" złotym flamastrem, gotowych wycinanek tej firmy, ramki Scrapińca z napisem, którą dodatkowo pozłociłam, kwiatków Primy, dwóch srebrnych ćwieków oraz gałązek ostrokrzewu z dziurkacza i złotego anioła "z odzysku" czyli choinkowej ozdoby z "Home and You".

Efekt zgłąszam na wyzwanie:



http://paperpassionpl.blogspot.nl/2016/11/wyzwanie-nr-10-swiatecznie-z-aniokiem.html

Banerek

6 komentarzy:

  1. Cudowna karteczka!Dziękujemy za wspólną zabawę z Paper Passion:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, święta w stylu shabby chic, pastele świetnie się tu sprawdziły, dziękuję za udział w wyzwaniu PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka. Mi jakoś kwiaty takie jak na Twojej kartce nie bardzo pasują do świątecznych klimatów, a tu proszę jednak świetnie komponują się z całością :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu Paper Passion

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo urokliwa kartka :)
    Dziękujemy za wspólną zabawę z Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kolorystyka, piękna praca! Dzięki za udział w wyzwaniu PaperPassion.

    OdpowiedzUsuń